FOR SAGSBEHANDLERE

Hvad vi kan tilbyde

Statusrapport
Vi vurderer eleven indenfor de sociale, personlige & faglige kompetencer. Der er tilbagemeldinger til sagsbehandlere/uu-vejledere efter behov. Endvidere udarbejder vi en statusrapport om de unges udviklingsforløb minimum hvert halve år.

Arbejdstøj
Når de unge starter i Conzept, bliver de udstyret med arbejdstøj, der passer til det arbejde, der skal udføres. Vi lægger stor vægt på, at sikkerheden omkring de unge bliver overholdt. Vi efterlever Arbejdstilsynets krav til unges arbejde på bl.a. værkstederne.

Transport
Conzept afholder udgifter til månedskort til de unge, så de kan komme frem og tilbage til skolen.

Forsikringsforhold
Når de unge starter på Conzept, er det anbringende myndigheds ansvar, at følgende forsikringer er tegnet: Ansvarsforsikring og tillægsforsikring ved udførelse af ekstremsport og rejser. Conzept har tegnet en fritids/ulykkesforsikring på de unge, når de er i Conzept regi.

Løn til den unge
I Conzept aflønner vi de unge, når de arbejder (arbejdsdusør). Pengene er en meget stor motiverende faktor.

connect, connection, cooperation-316638.jpg

SIKKERPOST

Hvis du vil sende os en e-mail med personfølsomme oplysninger, fx CPR-nummer, skal du sende den som sikker post
på Sikkerpost@Conzept.dk